Izšla je najnovejša e-publikacija, ki jo je pripravila Martina Puc.
Tekst je korak v nizu prizadevanj avtorice za objektivnejšo izbiro med prehranskimi dopolnili. Izpostavlja pomen čim večje transparentnosti, kaj pravzaprav zaužijemo s posameznim prehranskim dopolnilom.
Predlogi za transparentnejše komuniciranje predstavljajo izziv za izdelke, ki se hočejo predstaviti kot najboljši. Kot sama pravi, je vsak korak v tej smeri napredek. Zato bo zanimivo opazovati na trgu, kateri izdelki zmorejo stopiti na to pot.
Predvsem pa je pomembno osveščanje potrošnikov, da postavljajo prava vprašanja o živilih, ki jih uživajo.
S pričujočim delom pa se izboljšuje razumevanje vidika kakovosti prehranskih dopolnil, ki postaja vedno bolj prisoten kriterij izbire v skladu z rekom: “ Nisem tako bogat, da bi lahko kupoval slabe stvari.”
Tudi ta publikacija je na voljo brezplačno kot že številne edicije založbe COVIRIAS.